CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الخميس، 14 أغسطس 2008

غيابـــى..


بسم الله الرحمن الرحيم..


الساده المدونين..

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته..

انا بعتذر جداً جداً عن غيابى الفتره اللى فاتت..نظراً لضيق الوقت عندى..

وفى نفس الوقت بعتذر مره تانيه لغيابى الأيام المقبله لنفس السبب..


فأنا بطمنكم عليا انا الحمد لله بألف صحه وأحسن حال..

وشكراً جداً جداً للناس اللى سألت عليا فى الفتره الماضيه..

وأسفه إذا مردتش عليكم ولكن فى أقرب وقت..

بجد أنا بشكرهم جداً للإهتمام الكبير ده..وأنا مديونالكم بسؤالكم عنى..

بجد الدنيا لسه بخير..


فى أقرب وقت إن شاء الله هحاول أنزل بوست جديد بس أنا مقدرش أوعدكم لإن الظروف

بتغير أى مخططات الإنسان ممكن يعملها..


وبرده هحاول ازوركم لإنكم وحشتونى كلكم..لكن عندما تسنح الفرصه لى بذلك..


وأراكم على خير إن شاء الله..


25 التعليقات:

mamato2010 يقول...

السلام عليكم
الحمد لله انك بخير و ربنا معاكى و نسمع عنك خير دايما يا رب.و مستنين زيارتك لمدونتى المتواضعة.سلام

الملاك يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اختى مياده الحمد لله اننا اطمنا عليكى لانى فعلا كنت بدات اقلق عليكى قوى
ولا يهمك احنا فى انتظارك قريبا المهم انك تكونى بخير بس حاولى متغبيش علينا كتير لانك بتوحشينا قوى
أختى اتمنى لكى كل التوفيق من الله سبحانه وتعالى
دمتى اختى برعاية الله وحفظه

أجـمــل قـلــب يقول...

حمدالله على السلامة

ونتمنى التواجد الدائم للجميع

تقبلى سلامى

واد غلبان يقول...

نداء الى الحياة؟
اسم غريب لمدونة
دائما ما ظننته نداء من الحياة
او حول الحياة
لكن الى الحياة
مبتكر
تحياتى

أسير الجراح يقول...

حمد لله على سلامتك يا قمر


غيابك طال اوى والحمد لله رجعتى بالف سلامة




اتمنى زيارتك واوعى تغيبى تانى



اسير الجراح

شيتوس الاهلاويه اووووي يقول...

ازيك ياميادة والله انا كمان كنت مشغوله عليكي لانك كنتي مش باينه الفتره اللي فاتت بس الحمدلله انك بخير
ويارب دايما في احسن حال .
في انتظارك كلنا ياقمر
أختك شيتوس

Maha Shahen يقول...

غبتى كتير قوى يا مياده يا رب ترجعى لينا بخير
والحمدلله انك بخير وفي اتم صحه يا رب دايما
هنفتقدك كتير بس نتمنى نشوفك في اقرب فرصه بأذن الله
وحشانا وهتوحشينا وهتفضلى وحشانا لحد ما ترجعى بألف سلامه
خالص ودى وتقديرى
وكل عام وانتى طيبه

Mustafa Şenalp يقول...

çok güzel site. :)

Abd-Alrahman يقول...

جيت بس عشان اقولك كل سنة وانتي طيبه ويارب دايماتممر علينا الايام بسلام وحب
ورمضان كريم

ربنامعاكي

الملاك يقول...

كل عام وانت بالف خير بمناسبة حلول شهر رمضان الكريم
دمتى برعاية الله

حنين.. يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا قمر
وكفايه بقى كدا صراحه
ايه يا بنتى
احنا ملناش دعوه

arsenalwy يقول...

كل سنة وأنتى طيبه

أنا بس بمضى عندك وبقولك أنا رجعت بعد غياب عقبالك كده علشان نتجمع كلنا من تانى

طمنينى عليكى

حسن حنفى يقول...

اسف جداا

علقت متاخر اوي

بس الريدر والله كان بايظ

ان شاء الله تروحي وترجعي بالسلامه

حسن حنفى يقول...

كان فاتني بوستنين وانا علقت فيهم

الحمد لله

انا كنت بحسب حضرتك مش كتبتي من زمان

وبمناسبه التاج

حضرتك ليكي تاجين عندي :d

بس ممكن يبقوا 3 بعد شويه كده
:)

اسف جداا علي التاخير

YaQeeN يقول...

.. mamato2010

كل سنه انت طيب..
وميرسى جداً لسؤالك عليا وبإذن الله تشوف بوستاتى عن قريب..

YaQeeN يقول...

الملاك..

حبيبتى انتى دايماً بتسألى عنى ومقدمه بالخير تملى..


انا بخير والحمد لله بس هى كانت شوية مشغوليات هتعرفيها فى البوست الجاى..

كل سنه وانتى بخير ودايماً بخير..

YaQeeN يقول...

واحد ميت..

ميرسى لزيارتك ليا وكل سنه وانت طيب..بمناسبة شهر الخير..

انا بخير والحمد لله انتظر بوستاتى ان شاء الله..

YaQeeN يقول...

واد غلبان..

اسم المدون نداء الى الحياه..انا مش شايفه فيه اى غرابه..
اذا امكن توضحهولى..

كل سنه وانت طيب..

YaQeeN يقول...

اسير..
انا رجعت اهو..
ان شاء الله مغيبش تانى واكون متواجده باستمرار بس هى كانت شوية مشغوليات..

والحمد لله هى متواجده حالياً بس بحاول برده اسرق وقت ليكم..

دمت سالم..

YaQeeN يقول...

شيتوس حبيبتى..

انتى منورانى دايماً بسؤالك عنى..
انا بجد كنت مقصره فى الايام اللى فاتت بس ان شاء الله مش هكررها تانى..

لما ببعد عنكم بجد بحس ان فى حاجه ناقصانى..

كل سنه وانتى طيبه..

YaQeeN يقول...

نور شاهين..

انتى اللى واحشانى جداً يانور بجد والله..
حاسه بجد انى مفتقداكى..
ان شاء الله مش هغيب تانى..
وهكتب بوستات كتيييييييييييييير متعديش بقى هههههههههههههه اكيد افتقدتوا الرغى بتاعى..

كل سنه وانتى طيبه..

YaQeeN يقول...

عبد الرحمن..

كل سنه وانت طيب وبعوده الايام..
يارب تكون دايماً طيب..

وميرسى ليك جداً ياعبده انك بتسأل عليا..
وان شاء الله مش هغيب تانى..

دمت سالم..

YaQeeN يقول...

حنيـــــــــن..

انتى اللى فى قلبى..هههههههههه
كل سنه وانتى طيبه..
فعلاً يا حنين كفايه كده غياب انا افتقدتكم بجد..
وان شاء الله ارجع تانى..وتشوفوا الجديد دايماً..

يارب تكونى بخير..

YaQeeN يقول...

arsenalwy..

كل سنه وانت طيب يامحمد..
يارب دايماً فعلاً متجمعين..
وأأسف لغيابى وان شاء الله نرى جديدك..

دمت سالم..

YaQeeN يقول...

حسن حنفى..

انا عارفه انى مقصره معاك بالذات..
بس ان شاء الله اكون متواجده بشكل شبه دائم..

وتيجانك على دماغى من فوق ان شاء الله احلهم..
وحل متقن كمان..

كل سنه وانت طيب..