CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

الأربعاء، 30 يوليو 2008

لا حول ولا قوة الا بالله..


الحقيقه انا مش عارفه اقول ايه..
التيجان يعنى اللهم لا حسد..بتنزل مطره عليا.
يعنى الواحد أصلاً الاول محدش كان بيعبره بتاج صفيح حتى.
ودلوقتى ماشاء الله يوم ماينزلوا ينزلوا بالخمسه..خمس تيجان فى اسبوع واحد يابشررررر!!
لا اله الا الله ولا حول ولا قوة الا بالله..انا هيحصللى حاجه..
وبما انى وقتى هيكون ضيق فى الايام الجايه..انا قررت اخلص من الاربع تيجان اللى بعد التاج الاولانى.
واحلهم دفعه واحده..والظاهر ان الجن البنفسجى مشافش شغله معاكم..
استحملوا بقى لان الموضوع طويل..واللى يقراه يقراه اللاخر..
اللى باله مش طويل ميدخلش يقرأ حاجه..


بسم الله الرحمن الرحيم..


نبدأ بأول تاج من أختى نور شاهين..


الواجب :عبارة عن سؤالين ..
السؤال الاول ؟ أذكر 16 صفة من نفسك !!
1
- بحب الهدوء..
2- بحب الناس..
3- مش عصبيه..
4- مستفزه..
5- عندى شويه حكمه..
6- بحاول اتقرب من ربنا..
7- مش عنيده..
8- بحب وقت الضحك والجد فى نفس الآن..
9- بحب الطبيعه بل وانى بعشقها..
10- كتير بكون طفله..
11- وكتير برده بكون ناضجه..
12- قلق رقم (1) فى البيت..
13- بحب تربية الأطفال..
14- بحب الرسم..
15- بحب اقف فى المطبخ جداً..
16- طموحه لأبعد الحدود..


والسؤال الثانى ؟ مرر الواجب لمن أحب !!
أمرر التاج..لميييييييين..؟
د/مونى..
بنت النيل..
Sheva..




التاج التانى جالى من أختى حبيبتى نعكشه..ربنا ينعكشك كمان وكمان..


بدأت التدوين من امتى ودخلت العالم ده ازاى..؟
التدوين بدأته من شهر مارس..انا فاكره اليوم ده كويس..
طبعاً اول مره اعرف ان فى حاجه اسمها مدونه وحتى مكنتش اعرف هى ايه..
وبعدين لقيت صديقه من صديقاتى بعتتلى مدونتها الالكترونيه..

ايه كان انطباعك فى البدايه..؟
تفحصت في المدونه بتاعتها..واتفاجئت طبعاً ان ازاى
اى شخص يقدر يعمل لنفسه صفحه ويب ويكتب فيها اللى هو عاوزه..وكنت فرحانه قوى
لان كده هقدر اعرض افكارى..ودى حاجه كنت بتمناها من زمان لما كنت بكتب افكارى فى
المفكره الخاصه بى..تملى كنت اتمنى ان الناس كلها تشاركنى ده..


مين اكتر واحد بتهتم بتعليقه فى البوست الجديد..؟
كل المدونين اللى بيهتموا بالبوست وبيقروه بإهتمام وبيردوا باهتمام برده..يعنى مش مجرد حلو وخلاص..

مين اتعرفت عليه من خلال المدونه ونفسك تتعرف عليه..فى الحقيقه..؟
اتعرفت على حنين وده لسه امبارح بس..
نفسى اتعرف على نعكشه ود/مونى ونور شاهين..وكل البنات..
وان شاء الله يحصل ..

ايه اهم حاجه اتعلمتيها فى عالم التدوين..؟
انى مش لازم اتخصص فى ميول واحد علشان اقراله..بل ولكن لازم اكون ملمه بكل المجالات..
وده فى حد ذاته وسع مداركى جداً..

ايه اكتر حاجه كرهتيها..؟
اه انا كان نفسى فى السؤال ده من زمان..والحمد لله انه جه لان اصلا انا كنت هعمل اجتماع للمدونين..
بالنسبه للموضوعات اللى بتكون محتاجه نقاش..يعنى انا بتعب نفسى وبفتح مجال مش علشان حد ييجى
يقوللى موضوع هايل وعقليتك متفتحه والحاجات دى..
انا بتمنى ان اللى ييجى يعلق يتناقش معايا لانى لما بفتح موضوع نقاش..الهدف الاول منه اننا نلاقى حل مع بعض..مش لمجرد ان البوست جميل وانتهت..
ودىحاجه انا مبحهاش من زمان حتى فى منتدى شباب عربى..بقيت اكتب تحت كل موضوع بكتيه..
الموضوع للنقاااااااااااش يا جماعه مش للمجاملات..وانا فى قمه شياطى..

ممكن تدى مثال عن اللى بتحلم تلاقيه..؟
شخص صادق مع نفسه..

حاسس ان التدوين له تأثير..؟
طبعاً له تأثير ومش مجرد احساس انا عندى يقين..ان التدوين بيوسع المدارك..
وممكن تكون ثقافه غير مباشره كمان..

طيب كلمه أخيره..؟
مش عارفه اقول ايه..بس انا عندى طلب..
ايه رأيكم لما كلنا كل المدونين..نصوم ايام الاثنين والخميس والثلاث ايام القمريه..
وده يبقى فى حد ذاته رابط جميل قوى..



التاج التالت والرابع جالى من أخى فارس بلا جواد..وأنا بشكره الحقيقه لإنه مش سايبلى

فرصه اخد نفسى..سواء فى المنتدى او المدونه..وأحب أقولله ليك يوم تقعد فيه على الكرسى..


نبدأ فى التاجين..


التاج التالت..


سبع حجات نفسى اعملهم ؟
نفسى اروح القافله اللى عملاها جمعية رساله..
نفسى اعمل تورته عدله زى باقية الخلق..
نفسى اجيب تقدير عالى السنه الجايه ان شاء الله..
نفسى اقف قصاد البحر شويه..
نفسى العب (هبله انا مش كده؟)..
نفسى أركب على فرسه بيضه..وتكون على شعرها ورده بينك..
(مش بقوللكوا هبله..؟)
نفسى الاقى مكيده للشيطان لانى متغاظه منه من امبارح..ونيمنى من غير ما اصلى الفجر..


سبع حاجات معرفتش اعملهم؟
معرفتش ادخل كليه الفنون التطبيقيه..
آخر مره عملت فيها تورته طينت الدنيا..
معرفتش اوفق ما بين اعز اصدقائى وبين بعضهم..
معرفتش اكون قاسيه بالقدر..
معرفتش اصلح الكاسيت بتاعنا..يعنى عملت فيها فزلوكه وقلت هصلحه..
معرفتش اشيل الفيروس اللى على الجهاز ومطلع عينى..
معرفتش لسه اوفى حق والدتى..ومهما عملت برده مش هعرف.


سبع حاجات بقولها دايما ؟
استغفر الله العظيم يارب..
انتى عاوزه تتضربى باين..
يا ربىىى(دى لما بكون مخنوقه قوى..)
لا حول ولا قوة الا بالله..
اعمل فيكى ايه؟
الله يصلح حالك..
ربنا يكرمك..

سبع حاجات تحلهم الفلوس..
ايه حكاية السبعه بالظبط..

لعب كتير لأيتام جمعية رساله..
دراستى اللىمصاريفها مبتخلصش..
هديه لاخواتى لما اجى استقبلهم فى المطار..
عزومه كبيره اعملها لأصحابى ..(وااااااو هتكون جامده..)
طبيعى لازم لما اشترى حاجه يكون معايا فلوس..
اشترى لماما هديه..
ارد دين اختى واردلها المصروف اللى بتديهونى..ههههههههه..


سبع اماكن بحبهم ؟
بحب بيتنا جداً..
بحب ادخل المطبخ بشراهه..
بحب افتح التلاجه..
بحب البحر بطريقه غير معقوله..
بحب اسكندريه..
بحب اى مكان فى ناس..

كفايه كده مش لاقيه حاجه تانى احبها..


سبع اشخاص بحبهم غير بابا وماما واخواتى ؟
صديقتى..
حنين بنت اختى الكبيره
اكرم ابن اختى الكبيره برده..
لمى بنت اختى اللى بعدها..
جورى بنت اختى اللى بعدها برده..
خالتى ..
بنت شفتها فى معهد الأورام..


سبع حاجات بحبهم اوى ؟
بحب الموسيقى الهاديه جداً..
منتدى شباب عربى..
الورد..
الحياه..
التفاؤل..
الأنيميشن بموت فيه..
المدونه..


سبع مدونات بتحبهم اوى ؟
كل المدونات اللى على الشمال دول..
ايوا ايوا هما اللى انت بتشاور عليهم..
كلهم بحبهم جداً..


وأهلا بكم فى أجمل 7 الساعه 7..مع مياده رفعت عمرك ماهتزور مدونات..

انا هشيل رقم 7 ده من الحساب خالص..


التاج الرابع وهو برده من فارس بلا جواد..


اية معنى السعادة من وجهة نظرك؟ حاسس انك سعيد ؟
السعاده من وجهه نظرى هى انى اكون راضيه بكل شئ..
ومعملش مشكله من لا مشكله..السعاده جوهريه جداً ولا تقدر بمال..

انا سعيده جداً فى حياتى على الرغم من المآسى اللى بتواجهنى..


امتى حسيت انك ظلمت انسان ولية ؟ محتاج للحظة غفران منة ؟
لأ انا الحمد لله حتى الآن مظلمتش حد ..على العكس..
ولكن اتمنى ولو انى اكون مظلمتش اى شخص سواء بعيد او قريب وانا مش واخده بالى..
ويغفرلى ظلمى ليه..

ويابخت من بات مظلوم ولا بات ظالم..



بتعمل اية لما تكون مضايق بعد ما تصلى ؟
معتقدش انى بعد ما أصلى ابقى متضايقه..
احلى حاجه انى اقابل وجه الله الكريم ووقتها بيزيل كل هم وضيق..


امتى حسيت انك اتظلمت ؟ولية ؟
كتير..
وليه برده دى كتير..


امتى ممكن تتنازل عن حق من حقوقك ؟ والسبب ؟
اتنازل عن حق من حقوقى لما يكونى غيرى محتاجه أكتر منى..
والسبب انى بإمكانى اتنازل عنه ويعودلى فى حاجه محتاجاها قوى..
يعنى ربنا بيعوض..


التاج الاول خالص..لـ د/مونى..وشيفا..وبنت النيل..


التاج الثانى..ههديه لـ فارس بلا جواد..والملاك..


التاج التالت والرابع بهديه لـ نعكشه..و حنين..وساره جبالى..





الحمد ليك والشكر ليك يارب..
يااااااااااااااااه 5 تاجات فى يومين..

معدش حد يبعتلى تانى حاجه ..

وربنا يصلح حالكم جميعاً..

وإلى اللقاء مع بوست آخر..بس ان شاء الله مش هيكون تاجى..

الرحمه حلوه برده..


سلامى للجميع واتمنى مكونش طولت عليكم..





65 التعليقات:

غير معرف يقول...

Ive read this topic for some blogs. But I think this is more informative.

غير معرف يقول...

The owner of this blog has a strong personality because it reflects to the blog that he/she made.

غير معرف يقول...

It could give you more facts.

Maha Shahen يقول...

اولا الف الف الف مليون مبروك علي رجوع المدونه المسكره بتاعت احلى بنوته قمرايه
ربنا يسعدك يا رب انا حاسه بالسعاده في كل كلمه كتبتيها لينا
وبصراحه ليكى حق التاجات كانت كتيره بس نعمل ايه عايزين نعرف كل شيء عنك
وربنا يبارك لكل مدون بعتلك تاج او واجب علشان يسعدنا بقراءة كل الكلام الجميل دا وكأننا قاعدين معاكى في مكان واحد وبنسمع ليكى في حوار صحفى مستمر
امتعتينا واسعدتينا وقربتينا منك واتعرفنا عليكى ويا ريت لو نكون اصحاب
انا جالى فكره جميله اننا نحط ايميل لينا للاصدقاء فعلا اللي عايزين يتعرفوا اكتر
بس ممكن يتسبب الايميل دا بعد كدا في معاكسات بس عامة مش خسارة في اجمل مدونين شوية معاكسات بسيطه
واسعدنى بقى طبعا ان اسمى انذكر في البوست , اول ما شوفته قولت هييه اسمى مكتوب
والله شكل كل واحد فينا بيتمنا يرجع او يحس بطعم الطفوله تانى بالذات بقى لو مرينا بطفوله جميله اما الناس اللي مقدرتش تحظى بأيام الطفوله الجميله دول ربنا يعينهم
انا طبعا كدا هاخد مكان عشره من المدونين في الرغى طيب خلاص نكتفى بكدا والباقى نخليه في القلب
تحياتى لمدونه رائعه بتتميز هى وصاحبتها بروح وجمال الطفل البريء
وبالتوفيق يا رب ليكى

mamato2010 يقول...

السلام عليكم
أولا أحب ان أشكرك على زيارتك لمدونتى المتواضعة و أنتى مش مجرد زائرة انتى صاحبة مكان و أنتى ياريت تقبلينى صديق فى التدوين.
ثانيا أنا برده زيك ما بحبش أن التعليقات تكون مجرد حلو-رائع-لذيذ انا بردوا ما بحبش المجاملات أنا بحب التفاعل بس أنتى التاج بتاعك ما فيوهش مجال للمناقشة غير أنك بنت متدينة بجد أفكارك و نظرتك للحياة تدل على أن شخصيتك قوية وكمان شكلك من هواة الهدوء والاسترخاء و التأمل و كمان الخيال الخصب أحييكى و أقول ليكى ربنا يكرمك و بعد أذنك لو تسمحى ليا أنى أضيف مدونتك و كمان تضيفى مدونتى و أكون شاكر جدا

زى الهوا يقول...

كل دى تاجات ؟؟ وايه حكايتك مع التورتة , انا برده نفسى اعمل بيتزا وكل محاولاتى فشلت , رغم كثرتها , الواحد مكسوف من نفسه والله

قطرة الندى.. يقول...

هاى مياده اتمنى انى اكون صديقه جديده انا قرات اجاباتك وعشان كده مش هاقولك ان الاجابات كانت رائعه لان انا علافت انك لاتحبن مجرد المدح ولكن الاشياع الجميله لازم نقدرها وانت انسانه جميله تستحقى التقدير مانا اتفح معاكى فى اننا لما نقرا موضوع لازم نتناقش فيه ونتكلم ونقول راينا مش بس نقول لنه جميل وcool لا احنا لازم نتكلم مع بعض عشان نفهم بعض اكتر ونقرب افكارنا مع كل الناس وانا طولت عليكى بس انا بجد استمتعت بقراة كل حاجه كتبتيها باى يا قمر

نعكشة يقول...

هههههههههههههههههه

اية يا بنتي احنا هنلعب
كل شوية تبعتي تاج
ههههههههههه

ماشي ماشي

................

ازاي بس

1- بحب الهدوء..
- مش عصبيه..
مع
12- قلق رقم (1) فى البيت..
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

...............

عاجبني حكاية بتوسع مداركك دية

..............

كويس انك فكرتيني
عشا بنسي
...............

لما تعملي العزمة متنسيش تاخديني معاكي

..........

لية صحيح كلنا بنحب نفتح التلاجة
حتي لو مش عايزين حاجة؟؟؟؟؟؟؟
............

يل خير
دمتي سالمة

سلامٌ عليكي

نعكشة يقول...

صحيح بمناسبة الرسم
لو ليكي في الرسم
تعالي اشتركي معانا
في مدونة

شخابيط

عازفة الاوتار ( ورود و اشواك ) و انا


لو تحبي يعني

شرف لينا

كوارث يقول...

كالعادة اجابات جميلة ظاهريًا
والكآبة مستخبية بين الحروف
عامة اجاباتك جميلة فعلا وتعريفاتك وفهمك للحياة
جامد حوار التاجات ده !

حنين.. يقول...

>>يا مفتريه كل دى تاجات..هههههههههههههههههههههه بسم الله ما شاء الله, انا مش بحسد, انا بنق بس,-( بحب وقت الضحك والجد فى نفس الآن.. ))) على فكره انا كمان زيك فى النقطه دى, (((قلق رقم (1) فى البيت..؟؟ يعنى ايه يعنى... بنخوفينا! ,,, على فكره انا نفسى اشترك فى جمعيه زى جمعية الرساله, وبحييكى وبشجععك انك تكملى فيهااااااااا, ويارب يقدرك يارب وتعملى اللى انتى عايزاه فيها,, كمان فرحت اوى لما لاقيت اسمى منور كدا فى التاج من ضمن الاجابات..هههههههههه, واه منك يا مستفزه انتى ههههههههههههههه, بس على فكره انا لما قعدت واتكلمت معاكى... كنت عثل وثكر خالث, دمتى سالمه يا احلى البنات.. فى انتظار المزيد... اختك حنين

فارس بلا جواد يقول...

مياده
بترديلى التاج
ماشى
هههههههههههههههههههه
عموما هتوصى بال بالى بالك على الكرسى
هههههههههههههههههههه
اجاباتك حلوه يا مياده
ربنا يوفقك
تحياتى

Mkjwe يقول...

حاس اني في قصر الأليزيه من كتر التاجات الي بالمدونة ... لؤؤل
بس واضح عليكي أنك أنسان تنادي للحياة ... ولكن لا تسمع سوى صدى صوتك تنتظرين رداً منها لعلها تستجيب ... بس صدقيني
في يوم
هتستجيب
والي الأمام دائماً وبالتوفيق من الله في حياتك.
تحياتي لكي بالعطور الفرنسية

أسير الجراح يقول...

مبروك عليكى التاجات يا قمر


بس كل دى


يلا يا ستى


ولا تزعلى نهارك كلة تيجان



اسير الجراح

الملاك يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أختى وحبيبتى فى الله مياده بجد بهنيكى على شخصيتك الرائعه وطبعا انا عارفها كويس من زماااااااااااااااااااان
ربنا يزيدك ويسعدك ويحقق لك كل الى بتتمنيه
كده برده يا مياده تهدينى تاج من أولها ما انت عارفه انى لسه بقول يا هادى ههههههههههههههه طب انتوا خلاصواضح انكوا اتخضرمتوا فى الموضوع ده ههههههههههههههه
عموما هديه طبعا مقبوله منك وانا سعيده بيها بس يارب اعرف اجاوب لانى مش عارفه هعرف اتكلم عن نفسى ولا لا ههههههههههههه
تحياتى لكى أختى الحبيبه

رؤية يقول...

اولا... سعيدة بالتعرف على مدونتك.

ثانيا...شخصيتك جميلة.

ثالثا....شكرا لكل من ارسل اليك تاجا.

رابعا...تحياتى لك.

Abd-Alrahman يقول...

ههههههههههه
انا قريت تاجين وبعد كدة توهت
ربنا معاكي
انتي جاوبتي علي كل دة ازاي يا بنتي
ربنا معاكي
متشكر كتير علي سؤالك علي الفترة الي فاتت في اخر زيارة ليكي عندي

تحياتي

YaQeeN يقول...

نور شاهين حبيبتى..

والله يانور انا مش أستاهل كل المدح ده يابنتى..
ده كتير قوى عليا..وبجد فرحت قوى بكلامك
وعجزت فى التعبير عن شئ مش شده الخجل..

بالنسبه للايميل واننا نلتقى وكده..انا برده عاوزه اكلمكم بأى طريقه بس مش عارفه ازاى..
يب عامةً انا موافقه على الفكره..ونشوف عم ايميل اللى هيتعمل ده..على الله حد من الولاد يقرب منه هيتفرمممممممم..هههههههههه..

نورتينى يا حبيبتى ودمتى بألف خير..

YaQeeN يقول...

محمد السروجى..

طبعاً انا متشكره على الكلام الجميل اللى انت قلته ده..وبجد انا مش استاهل كل ده..
والحمد لله ده دال على انك قريت التاجات بذمه مفوتتش حاجه..

لانك جاوبت بحاجات ملمه بكل التاجات الموجوده..

وطبعاً من غير استئذان تقدر تضيف مدونتى وتم اضافتك بالفعل..

شكراً للاهتمام يا محمد..وننتظر جديدك..

YaQeeN يقول...

زى الهوا..

والله يا بنتى التورته دى هى مشكلتى..اعرف اعمل كل حاجه ما عدا التورته تحسى ان هى بتطلع عجينه كده ولخبطه فى بعضها..مش كيكه أبداً هههههههههه..
من بوظانها اخر مره بقيت ارزع فى الكريمه ولافاكهه فى اى اتجاه..انتى عارفه لما تيجى تحدفى طوب كده..؟
اييييوا هو انا كنت كده بالظبط..


نورتينى..

YaQeeN يقول...

قطرة الندى حبيبتى..

مبروووووووك فى عالم التدوين وان شاء الله تعالى تنبسطى معانا..هتحبيه قوى..

وبالنسبه لتعليقك والله بجد احرجتينى بس بجد انتى اكتر واحده عارفانى..
واتمنى دايماً الزياره مش بس فى المدونه وان شاء الله ندوامها فى
بيوت بعض..محنا جمب بعض بقى حد له عندنا حاجه..
نورتينى ودمتى سالمه..

YaQeeN يقول...

نعكشه..نعكوشتى..نعكش..

اختاريلك اى بتاعه من اللى فوق دول..

بصى يا ستى انتى بتسألينى ازاى هاديه ومش عصبيه وقلق رقم (1)فى البيت..

هاديه:يعنى بحب الهدوء جداً يعنى ليا اوقاتى اللى بحب اقعد فيها باسترخاء واسمع موسيقى هاديه فى مكان مفيهوش مخلوق..واتخيل حاجات بقى اى حاجه انشالله حتى مفكرش فى خاجه خالص..
وطبيعى مش عصبيه لانى بكرهها كره العما..

قلق رقم (1) فى البيت:على الرغم من انى بحب الهدوء..
نفس الشئ..بتجينى حالات كده بحب اهبل فى البيت واعيش لحظات الطفوله وكده..واقعد اصدعهم..ولما بغيب بيفتقدونى جداً..البيت بيكون هسسسسس..
حتى اختى مسميانى مياده قلق..هههههه..

اما بالنسبه للرسم وكده..
انا برسم بالفحم والوان الزيت والجواش..
بس الحقيقه نفسى انزل الرسومات دى سكانر على الجهاز لانى لما صورتهم بالكام طلعوا شكلهم عاوزين يترموا من فوق السطوح..

وطبعاً انا كمان يكون ليا عظيم الشرف بس قولى يارب..

هحاول ان شاء الله ونورتيييينى..

YaQeeN يقول...

كوارث..

انا عاوزه اعرف انت جبت كالعاده دى منين..
انا اول مره اشوف حضرتك بتزورنى..

انا متشكره جداً للتحليل المتخفى فى شخصيتى..ومن ساعتها والله بدور على الكآبه مش لاقيه..

شكراً للزياره استاذ كارثه..

YaQeeN يقول...

حنين..

ازيك..؟
نوؤتينى واه انا قلق رقم واحد فى البيت انا بخوفكم بقى..روحى استخبى..ههههههههههههه..

جمعيه رساله ليها اكتر من فرع يا حنين..اسألى كده ان كان عندكم فرع ليها وللا لأ..والتطوع سهل قوى وبجد هتحسى انك مبسوطه قوى انك تقدرى تسعدى غيرك..


وانتى زى السكر..وميرسىىىىى على كلامك الرقيق..

دمتى سالمه..

YaQeeN يقول...

فارس بلا جواد..

هههههههههه والله يا فارس شكل فى حد تانى هيتوصى بيه..وعن قريب ان شاء الله كلها يويمن واسمك يبقى بيضوى كده على الكرسى هههههههههههه..

وابقى شوف بقى مين اللى هينجدك من ايدى..

نورتنى..

YaQeeN يقول...

L0vElYGh0sT14..

اسعدنى مرورك جداً وده يشرفنى..

بالنسبه للحياه هى أحياناً تستجيب وأحياناً لا..
ان الدهر يومان..يومٌ لك..ويومُ عليك..

وأشكرك للعطور الفرنسيه..

YaQeeN يقول...

أسير الجراح..

نهارى كله تيجان..؟
لالالالالالالا الله يصلح حالك بلاش تيجان تانى..انا استويت ..

شكراً لمرورك يا اسير وتنورنى علطول..

YaQeeN يقول...

الملاك..

نورتينى نورتينى نورتينى..
بجد والله اسعدنى مرورك وكلامك الجميل ده..
واشكرك لانك قلبتى تستلمى التاج..
وان شاء الله يكون سهل لانك هتتكلمى باللى انتى حاسه بيه..
مش عن نفسك..

اتمنى اشوفك تانى ..

YaQeeN يقول...

رؤيه..

كم انا سعيده بزيارتك..
وشكراً لكلامك الرقيق قوى اللى انا اعتز بيه..

وان شاء الله يكون بيننا تواصل..

دمتى سالمه..

YaQeeN يقول...

عبد الرحمن..

ههههههههههه والله ليك حق تتوه..اذا كان انا تهت وكنت هقع من على الكرسى من الدوخه..

الحمد لله انك بخير..

دمت سالم..

YaQeeN يقول...

عبد الرحمن..

ههههههههههه والله ليك حق تتوه..اذا كان انا تهت وكنت هقع من على الكرسى من الدوخه..

الحمد لله انك بخير..

دمت سالم..

YaQeeN يقول...

super lotto..
lotto winning numbers..
lotto online..

طبعاً انا بشكر google على الاهتمام بجميع بوستاتى..

بقولله الف شكر على تحليل شخصيتى..واعطائى هذا الوسام..
وشكراً لاى خدمه google قدمتهالى..

التائب يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ردك على التيجان جميل جدا
وشخصيتك رائعه
دمتى بكل خير وسعاده
والله الموفق

YaQeeN يقول...

التائب الحائر..
وعليكم لاسلام ورحمة الله وبركاته..

شكراً جزيلاً للزياره..
وشكراً لتعليقك..

دمت بألف خير..

Abd-Alrahman يقول...

شكرا ميادة علي مرورك عندي
ولو ممكن تديني ميلك
عايز اتكلم معاكي
منتظرك

أجـمــل قـلــب يقول...

اول زيارة لى فى المدونة

المدونة شكلها رائع فى الشكل والمضمون

باذن الله مش هتكون الزيارة الاخيرة للمدونة

تقبلى تحياتى

ندا منير يقول...

حوارك جميل قوى
بيدل على انك شخصية جميلة
وحبيت انى ادخل المدونة عشان حوارك الذيذ دا

طبيبك الخاص يقول...

فى اول زياره لمداونه حضرتك..للاسف مفيش موضوع علشان نتاقش فيه..مش نجامل وخلاص..بس باخلاص شديد جدا بدون مجاملات اجاباتك عن البوست تشير الى انك انسانه بسيطه جدا...اوعدك فى الزيارات القادمه انى اناقش بدون مجامله بس دا مش معناه انى اقول راى فى البوست..تحياتى

YaQeeN يقول...

عبد الرحمن..

ردى عندك على مدونتك الالكترونيه..
وزى ماقلت فى سى بوكس عندى فى المدونه تحت امرك فى اى وقت..

نورتنى..

YaQeeN يقول...

واحد ميت..

متشكره جداً لزياره مدونتى وان شاء الله تنور فى اى وقت..
وشكراً لتعليقك الجميل..

دمت سالم..

YaQeeN يقول...

ندى منير..

اسعدنى مرورك الجميل ده..وان شاء الله متكونش آخر مره..

انا مبسوطه جداً وان شاء الله نتبادل الزيارات دايماً..

نورتينى يا ندى..

YaQeeN يقول...

طبيبك الخاص..

شكراً طبعاً لكلامك وتنورنى فى اى وقت..

بعيداً عن المجاملات والطراء..انا فاتحه مدونتى لأى شخص يتكلم عن رأيه بكل حريه..

واعتقد لو قرأت البوست ده تحديداً بتركيز شويه كنت شفتنى وانا بتناقش فى موضوع المجاملات فى البوستات وازاى انا بتضايق من حاجه زى دى..وازاى تنناقش..

اتمنى قراءه التاج مره أخرى..
وتمر على اى بوست تقف عيناك عليه..

أسعدنى مرورك وكلامك طبيبى الخاص..

أسير الجراح يقول...

ميادة الجميلة




مستنيكى فى البوست


الجديد اوعى تتاخرى



اسير الجراح

كلام وخلاص يقول...

انا باحب التاج عشان بيعرفنا ببعض اكتر وانتى ماشاء الله وصلك تاجات كتير فعرفنا عنك كتير والى عرفناه يقول انك حد جميل اوى
سلام

YaQeeN يقول...

اسير الجراح..

حاضر انا جايه حالاً..

نورت..

YaQeeN يقول...

كلام وخلاص..

أسعدنى كلامك جداً ومتشكره لتعبيرك الرقيق ده..

نورتينى وتنورى فى اى وقت..

maha zein يقول...

لا بجد
ايه ده كله
انا بحقد عليكي وعلي التاجات الي حليتيها
خدتي راحتك انتي يا ستي
وعبرتي وقلتي الي عندك
الله ما لا حسد
كل ده
داانا عشان احب تاج رحت بوست ايد صحبته عشان تمرره ليا
ربنا يباركلك
شخصية جميلة
وضحكت اوي من الصفة بتاعة مستفزة دي
يعني مستفزة اذاي اذاي
بس عسل والله
اتمني اراكي انا كمان في اى لقاء بجد
تحياتي

قطرة الندى.. يقول...

السلام عليكم مياده


انا كتبت فى موضوع جديد واتشرف بدعوتك الى مدونتى الضغيره واعطاء رايك والتفاعل معى

سوف اكون سعيده بزيارتك انا فى الانتظار..وشكرا

أسير الجراح يقول...

ميادة



مستنيكى فى البوست الجديد

ريمان يقول...

السلام عليكم

ازيك يا قمر

لخبارك ايه

بس ايه التاجات الحلوه دى

عجبتنى اجاباتك ع الاسئله

وكمان اتعرفنا على شخصيتك اكتر واكتر

تقبلى مرورى يا سكر

اختك ريمان

YaQeeN يقول...

مها زين..

نورتينى جداً..

عاجباكى قوى مستفزه ههههههههه..
ايوا انا فعلاً مستفزه..يعنى اللى يتعصب قصادى استفزه بهدوء..فهتى..هههههههههههه..

اتمنى ان شاء الله اننا نلتقى كلنا..

دمتى سالمه..

YaQeeN يقول...

قطرة الندى..

ازيك ونورتينى..

ثوانى واكون عندك..

YaQeeN يقول...

أسير الجراح..

نورتنى..

ثوانى وأجى اشوف بوستك..

YaQeeN يقول...

ريمان..

نورتينى والله..
ايه فينك من زمان..

انا متشكره جداً لمرورك على التاج وتعليقك الجميل..

نورتينى..

غير معرف يقول...

عجبتني اجاباتك اوي علي التاجات , ومن الواضح انك عقليه ناضجه فعلا وشخصيه مميزه

التاجات بتفكرني بعبدالسلام النابلس لما كان بيدعي في فيلم شارع الحب .. افرجها يارب ...... وبعد تساقط التاجات فوق راسك اكيد بتقولي بطلت اقول نفسي في تاجات تاني هههههههه

تحياتي

almasry يقول...

ازيك


أولا احب أقولك انى سعيد بزيارتك

ثانيا أحب أقولك انى انا كمان فى نفس الجامعه لكن فى كلية آداب يعنى برا


ثالثا انتى أكيد ناس كتير بيحبوكى .. خمس تيجان مره واحده ؟....... اوعى تفتكرينى بقر؟ انا بنق بس


تقبلى مرورى



تحيـــــــــاتى
المصـــــــــرى

Amgad يقول...

ارائك كلها لذيذة اوي
وسعيد اوي ان في بنات لسه بتحب المطبخ

Unknown يقول...

حلوة جدا المدونة

مدحت محمد يقول...

كل دى تاجات

ومش مبعوتلى تاج منهم طيب


وش مكسوف اوى

مش اوى اوى يعنى

ياسر يقول...

ياخبر كل دي تاجات
دي ولاا امتحان ثانوي
انا ساعة بقراء فيهم
امال عملتي اية في كتابتهم
بس بجد شخصية جميلة وتدل
علي بنت الشرق الاصيلة ذات
القلب الصافي وطيبة البنت المصرية
فائق احترامي وتقديري
تحياتي

أسير الجراح يقول...

اختى الغالية ميادة


ازيك ؟


يارب تكونى بخير طمنينا عليكى


مستنيكى تطمنينا

وبالمرة تبقى تردى على البوست


تحياتى لاجمل ميادة



اسير الجراح

العاشق يقول...

السلام عليكم
دى اول زياره
مدونتك حلوه قوى يا مياده
تحياتى

zOzO يقول...

ايه العثل دا
اجاباتك ميه ميه
نموذجيه
ربنا يوفقك يارب
والف مبروك ع رجوعك

Maha Shahen يقول...

ازيك يا مياده وحشتينى بجد
غبتى ليه بس كل دا
يا رب تكونى بخير
مفيش اى مواضيع جديده ليه بس
في ناس مستنيه الجديد منك
وبعدين انا مش عارفه في مشكلة في المدونه بتاعتك ولا ايه
بنحاول نضفها في قائمة المدونات لكن لما بنيجى نضغط عليها مبيكونش العنوان صحيح
فكرت دا عندى بس لقيته موجود عند كل المدونين اللي ضايفيين اسمك
يا رب ميكونش في مشكلة تانى في المدونه بتاعتك ويكون عطل بسيط بس
وعامة ادينا بنقدر ندخل ليها مهما كان مش مشكله مفيش اى عطل يمنعنا عنك يا قمر
طمنينى عليكى , ربنا يحفظك ويوفقك يا رب

حسن حنفى يقول...

كل دي بوستات نزلت وانا مش اخدت بالي

ربنا يسامحني يارب

شكرا جداا علي التاج الاول

انا والله كنت بحسب حضرتك مش كتبتي من زمان

وليكي تاجين عندي

:d